تماس با ما

021-66697545

تلفن همراه

09125124676

نصب پارتیشن آلومینیومی

نصب پارتیشن آلومینیومی ارزان

نصب پارتیشن آلومینیومی در تهران. تلفن تماس 66697545-021 | به مجموعه پارتیشن‌هایی که از فریم آلومینیوم استفاده می شود, نصب پارتیشن آلومینیومی گفته می‌شود.
این نوع پارتیشن در طراحی و پارتیشن بندی محیط‌های اداری بسیار پرطرفدار میباشد. زیرا در تولید آن از اسکلت آلومینیوم استفاده شده است که فلزی سبک و همچنین با استحکام زیاد و زیبا میباشد. این نوع پارتیشن به دلیل رنگ آنودایز از رنگی با کیفیت بالا برخوردار است که باعث زیباتر کردن محیط اطراف می شود.

این نوع پارتیشن ها را می توان با انواع دیگر ترکیب کرد. به عنوان مثال شیشه سکوریت ساده و یا ام دی اف و کرکره و… که می تواند به زیبایی و کاربرد این پارتیشن ها بیافزاید. پارتیشن های آلومینیومی دارای دو طرح افقی و عمودی می باشند. در هر دو حالت امکان اجرا در پارتیشن های دو جداره و تک جداره وجود دارد.

با بکارگیری از متریال آلومینیوم در ساختار پارتیشن های اداری، قیمت این پارتیشن ها از سایر مدلها بالاتر است. ساختار اصلی پارتیشن های اداری اغلب از اسکلت های فلزی از جمله آلومینیوم است. علت محبوبیت و پر طرفدار بودن نصب پارتیشن آلومینیومی بخصوص در سازمان ها و ادارات، استحکام بالا در عین سبک بودن است.

جهت سفارش نصب پارتیشن آلومینیومی در تهران با ما تماس بگیرید:

تلفن ثابت  66697545 021

موبایل 09125124676

نمونه کارهای نصب پارتیشن‌ های آلومینیومی

مشاهده تصاویر پارتیشن آلومینیومی


دیدگاه ها بسته شده اند.

error: Content is protected !!