تماس با ما

021-66697545

تلفن همراه

09125124676

نصب پارتیشن دوجداره

نصب پارتیشن دوجداره اداری

نصب پارتیشن دوجداره در تهران تلفن تماس 66697545-021 | پارتیشن دوجداره نوعی جدا کننده است که در شرکت ها و دفاتر و اداره ها طرفدران زیادی داشته است . افراد زیادی به دلیل اینکه این پارتیشن ها سبب جداسازی فضا می شوند از آنها استفاده می نمایند.

در واقع هدف مدیران از نصب پارتیشن دوجداره به دلیل جداسازی به عنوان یک دیوار برای فضا می باشد. در این وضعیت ها مدیران شرکت سعی می کنند که از محل کار در کوتاه ترین زمان بهترین بهره برداری و استفاده بهینه را برای کارمندان فراهم نمایند.

جهت دکوراسیون اداری در زمان سفارش و تهیه نقشه برای یک محل اداری و یک فضا ، مدیر شرکت اگر با نکات فنی برای جداسازی فضا و ایجاد محل کار جدید و یا افزودن اتاق آشنایی کافی داشته باشد ، باید نکاتی را در نظر بگیرد. در غیر اینصورت با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما علاوه بر اندازه گیری نمودن طول و ارتفاع پارتیشن ، موارد ضروری و مهم را به مسئول اجرای آن شرکت و کمپانی اعلام کنند. کارشناسان باتجربه و خبره ی ما همه ی مسائلی را که با نصب پارتیشن دوجداره مرتبط هستند در اختیار کارفرمای خود قرار می دهد.

پارتیشن های دوجداره بصورت فریم‌های جداگانه در کارخانه تولید و مونتاژ میشوند. این فریم ها پس از مونتاژ و بسته بندی به محل پروژه ارسال شده و نصب می شوند.

نصب پارتیشن دوجداره به صورت کوتاه ، نیمه بلند ، بلند و همچنین تا ارتفاع سقف اجرا می گردد. ارتفاع پارتیشن ها به عواملی مانند جریان گردشی هوا و عایق شدن از لحاظ صدا بستگی دارد. در پارتیشن دو جداره از جداره های شیشه نیز به صورت دو جداره استفاده می گردد که ارتفاع استفاده از شیشه ها متناسب با نور موجود در محل و سلیقه مشتریان قابل تغییر می باشد.

در نصب پارتیشن دوجداره دارای این قابلیت می باشند که می توان از پرده کرکره در بین جدار های شیشه نیز استفاده کرد. پرده کرکره ها را می توان در طرح و رنگ های مختلف و با اندازه ۱۶ میلیمتری اجرا نمود. شیشه های نصب شده در دو طرف پرده کرکره باعث جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بر روی پرده کرکره ها می شوند . استفاده از پرده کرکره با مکانیزم سایه روشن (ولومی) ، امکان عبور نور در مواقع دلخواه را فراهم می نماید . سیستم تنظیم ولومی در پرده کرکره ها جلوه زیبایی به پارتیشن ها می دهند.

نمونه پارتیشن‌های دوجداره

گالری تصاویر پارتیشن‌های دوجداره

جهت سفارش نصب پارتیشن دوجداره با ما تماس بگیرید:

تلفن ثابت 66697545-021
موبایل 09125124676


دیدگاه ها بسته شده اند.

error: Content is protected !!